Åpning av nybygg

Nå tar vi i bruk den nybyggede delen av skolen.

Vi har i mange år hatt utfordringer med en godt oppfylt skolebygning, og i en lengre periode har vi brukt et modulbygg for å hjelpe på situasjonen.  Et etterlengtet utbygg er nå klart, og vi kan endelig ta i bruk helt nye lokaler. Den nye fløyen inneholder to store og to mindre klasserom, nye kontorlokaler til elevtjenesten og et nytt møterom.

Elevtjenesten har brukt vinterferien og dagene etterpå til å flytte inn, så de begynner å bli varme i trøya i de nye lokalene. Elevene rykket inn denne uken og det meldes om god atmosfære i de nye gangene.

Inngangspartiet på den nye fløya - Klikk for stort bilde Gunn Rita Kaspersen
Kakebord - Klikk for stort bilde Ann-Kristin Strande